Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 17.9.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Asian Food Market Oy
Kirstinmäki 5
02760 Espoo

+358456579247
info@asianfoodmarket.fi
www.asianfoodonline.fi
2625829-6

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden tuotekuvien, hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Päivitämme aktiivisesti tuotteiden tuoteselosteita. Pidätämme oikeuden virheeseen tuoteselosteessa. Tuoteselosteen voi varmistaa oikeaksi lähettämällä kysymyksen osoitteeseen info@asianfoodmarket.fi.

Tuotteen ollessa loppunut, pidätämme oikeuden toimittaa vastaava vähintään samanhintainen tuote. Tähän kuitenkin pyritään saamaan asiakkaan suostumus.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt maksunpalvelun toimittajan ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Asian Food Market yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Toimitusvahvistus lähetetään vastaanottajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Vastaanottaja vastaa omasta roskapostiasetuksestaan. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Asian Food Market Oy
Kirstinmäki 5
02760 Espoo

+358456579247
info@asianfoodmarket.fi
www.asianfoodonline.fi
2625829-6

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Kuluttajansuojalain 6 luvun mukaan etämyynnissä ei ole peruuttamisoikeutta yksittäisissä elintarvike- ja muiden elintarvikkeiden toimituksissa. Yritysasiakkaiden tilauksille ei myöskään ole peruutusoikeutta.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista. Kuluttajansuojalain 6 luvun mukaan etämyynnissä ei ole peruuttamisoikeutta yksittäisissä elintarvike- ja muiden elintarvikkeiden toimituksissa. Yritysasiakkaiden tilauksille ei myöskään ole peruutusoikeutta.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Kuluttajansuojalain 6 luvun mukaan etämyynnissä ei ole peruuttamisoikeutta yksittäisissä elintarvike- ja muiden elintarvikkeiden toimituksissa. Yritysasiakkaiden tilauksille ei myöskään ole peruutusoikeutta.

Tilaus on mahdollisa peruuttaa maksutta niin kauan kuin toimtusvahvistusta ei ole lähetetty. Toimitusvahvistus lähetetään vastaanottajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Vastaanottaja vastaa omasta roskapostiasetuksestaan.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, josta vähennetään palautuskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua palautuksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Perimme toimituskustannukset + 30€ lunastamattomasta lähetyksestä tai epäonnistuneesta toimituksesta lähettäjästä riippumattomasta syystä.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. Emme vastaa kuljetusyhtiön virheestä.

Lahjakortti